Karta gwarancyjna do pobrania

Symbole drzwi:

DZ0  # 56, 68, – drzwi zewnętrzne ocieplane,
DWP  # 43 – drzwi wewnętrzne pełne,
DW   # 43 – drzwi wewnątrz lokalowe,
DŁ   # 43 – drzwi łazienkowe,
Sk   # 43 – skrzydło drzwiowe.
Z/N – indywidualne zamówienie klienta

Zasady montażu:

1. Drzwi zewnętrzne i wewnętrzne należy montować po wykonaniu prac mokrych; tynki, posadzki, itp., zamontowaniu okien, włączeniu instalacji C.O. i wysuszeniu budynku. Dotyczy to również innych wyrobów z drewna.
2. Urządzenia grzewcze nie mogą być zainstalowane bliżej niż 2 m od drzwi.
3. Ościeżnicę i opaskę zamontować tak, by była możliwość regulacji zawias.
4. Ościeżnicę montujemy za pomocą blach montażowych. Odległość między ramiakami ościeżnicy zabezpieczamy rozpórkami.
5. Po założeniu skrzydła sprawdzamy poprawność funkcjonowania drzwi. Przerwę między murem, a ościeżnicą wypełniamy pianką.

Zabrania się:

1. Strugania ościeżnicy lub skrzydła.
2. Mocowania do drzwi zamykacza, krat, żaluzji itp.
3. Montażu dodatkowych zamków.

Technologia wykonania drzwi:

1. Drzwi są wykonane w technologii drewna klejonego konstrukcyjnie.
2. Konstrukcja drzwi wyznacza uszczelnienie płycin sylikonem.
3. Drzwi lakierowane są farbami akrylowymi.
4. Podczas lakierowania tym samym kolorem, drzwi zewnętrzne będą posiadały jaśniejsze wybarwienie od drzwi wewnątrz lokalowych. Powodem jest dodatkowy preparat stosowany do drzwi zewnętrznych. Nie podlega to reklamacji.
5. Drzwi zewnętrzne muszą być ustawione pod zadaszeniem chroniącym przed słońcem i deszczem.

Gwarancja nie obejmuje:

1. Wadliwego montażu i uszkodzeń mechanicznych.
2. Uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania.

Warunki gwarancji:

1. Gwarancja jest honorowana przez producenta po przedstawieniu następujących dokumentów: karta gwarancyjna, faktura zakupu i protokół montażu.
2. Podpisanie faktury lub zlecenie montażu oznacza, że wygląd wizualny dostarczonych drzwi odpowiada zamawiającemu.
3. Drzwi zewnętrzne posiadają wilgotność w przedziale 10% – 14%, Drzwi wewnątrz lokalowe posiadają wilgotność 8% – 12%.
4. Drzwi przechowywać w pomieszczeniach ogrzewanych.
5. Skrzydło drzwiowe do wys. 2100mm i szer. do 1000 mm posiada gwarancję producenta na wypaczenia powyżej 4 mm, natomiast skrzydła wyższe i szersze wykonane na zlecenie zamawiającego producent nie udziela gwarancji.
6. Płyciny wykonane z drewna pracują na długości i szerokości. Nie podlega to reklamacji.
7. Farby akrylowe powodują uniesienie usłojenia drewna, nie podlega to reklamacji.
8. Wyrób wymaga regulacji ustawienia zaczepów zamka, oraz konserwacji okuć. Czynności te wykonuje nabywca.
9. Producent może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia niezgodności w dokumentach oraz wykonania zmian niedozwolonych w karcie gwarancyjnej.
10. Za bezpodstawną reklamację i wezwanie serwis firmy DREWLUX, kosztami zostaje obciążony reklamujący lub firma, która sprawdzała zasadność reklamacji. Koszt wezwania wynosi: 1,50zł.za każdy kilometr, dojazd z firmy „DREWLUX” plus powrót.
11. W terminie 30 dni producent gwarantuje naprawę wyrobu w przypadku wystąpienia wad fizycznych określonych w PN-88/B-10085 jako niedopuszczalne.
12. Drzwi lub inne wyroby wyprodukowane w firmie „DREWLUX” wywiezione poza granice Polski nie posiadają gwarancji producenta